Nylansering

Ett första intryck är alltid viktigt och det är ett faktum som även gäller vid en nylansering. En lansering av en ny produkt eller tjänst är en unik chans att skapa en känsla, ett intryck eller ett buzz man verkligen vill ska lämna avtryck. Vi hjälper er skapa detta!

Marknadsledande inom nylanseringar

En nylansering ska vara kraftfull, minnesvärd och välplanerad. Vårt uppdrag är att genomföra er nylansering på ett sätt som gör produkten eller tjänsten attraktiv för målgruppen. Målet är att optimera försäljningen, att skapa långsiktiga relationer samt nå ut till din målgrupp.

Vår långa erfarenhet och framstående kunskap kring att arrangera event gör att vi kan skapa upplevelser som speglar ditt varumärke och din produkt på ett nytänkande sätt.

Ska vi skaka hand?

Skojade bara, allt sker så klart digitalt – Få ditt prisförslag enligt dina önskemål inom 24h.

Högtalare

Vi har högtalare för alla tillfällen! Hyr marknadens bästa högtalare till er företagsfest. Vi levererar, installerar, soundcheckar och hämtar (om ni vill, såklart). Vi har det mesta – stort som smått!

Catering

Önskar ni tilltugg eller större måltider till er nylansering? Beroende på era önskemål skräddarsyr vi ett upplägg som passar er och era önskemål!

Underhållning

Ett bra sätt att skapa en minnsevärd nylansering är genom underhållning eller en välkänd konferencier. Genom åren har vi fått äran att boka artister, DJ, coverband, magiker & komiker till ett stort antal olika event runt om i landet. Under dessa år har vi byggt upp personliga relationer till många av våra mest folkkära artister. Det ger dig som kund unika möjligheter att boka utan onödiga mellanhänder. 

Dryck & bar

Vill ni bjuda till lite extra under nylanseringen? Hyr en (eller flera) av våra erfarna bartenders. Vi tillhandahåller bartenders, önskad alkohol, alkoholfria alternativ, bar, bartillbehör, kyl och frys. Allt för att ni ska ha en bra kväll! 

Personal

Vi erbjuder ambitiösa extrajobbare som är vana vid att prestera och ge er den bästa servicen. När ni hyr in personal med hjälp av oss ingår allt från försäkringar och arbetskläder till VAB och personalvård. Allt är inbakat i timpriset och vi sköter all administration och bemanning. Du slipper även alla indirekta kostnader som tiden ni vanligtvis lägger på rekrytering och administration.

Din plats i kön är 0

Snabb hjälp är alltid bara ett klick bort.

Scen & projektorer

De flesta evenemang kräver någon form av scen, eller podium, där det intressanta ska hända. Ibland är det gästerna själva som är det intressanta och ska upphöjas. Vi bygger både festivalscener, danspodier och modevisningscatwalks. I samarbete med monterbyggnationsföretag löser vi också specialsnickerier.

Bildteknik har över lag blivit mycket komplext på alla fronter. Här lägger vi ner mycket energi och utvecklar oss dagligen efter marknadens förändringar. Vi har det mesta som du kan önska dig och vi kommer även bolla förslag på nya idéer med er. Sätt våra bildtekniker på prov och låt bilderna tala!

Bord, stolar & allt däremellan

Hos oss kan du hyra bord, stolar, porslin, glas, möbler och mycket mer, till Stockholms bästa pris. 

Dekor

Servetter och dukar i all ära, men ni kanske vill ha någonting speciellt vid detta tillfälle? Då vi tänker på miljön erbjuder vi exklusiva konstgjorda blommor (som är så naturtrogna att vissa har vattnat dem) du kan hyra till ett bra pris. Blomsteruppsättningarna anpassas efter ert tema eller årstid. Ljus, lyktor eller kandelabrar är perfekta stämningshöjare att dekorera er lokal med. Vi erbjuder allt från riktiga ljus i lyktor eller batteridrivna ljus som är mer miljövänliga. 

Din plats i kön är fortfrande 0

Snabb hjälp är alltid bara ett klick bort.

Fotografering

Skapa foto- och filmmaterial att ha som marknadsmaterial eller bara att minnas nylanseringen. Vi har rutinerade fotografer som älskar att fånga ögonblick och dess känsla. 

Städning

Vår personal tar hand om städningen både före och efter festen så att ni kan fokusera på själva festen. Vi erbjuder före- och efterfeststädning till hela Stockholm.

Varför finns vi?

Vi finns för att hjälpa företag bygga relationer till kunder eller medarbetare genom minnesvärda möten.

Vem finns vi till för?

Vi finns här för företag och privatpersoner som vill investera i relationsbyggande möten, och ser ett välgenomfört event som ett självklart verktyg i att uppnå ett visst mål.

Vilken kundnytta skapar vi?

Ett minnesvärt möte – med rätt fokus och inramning – är värdeskapande i sig. Att sen kunna genomföra det så smidigt och kostnadseffektivt som möjligt anser vi tillför en rejäl kundnytta.

Najs.nu Fest & Nöje

allt-i-ett lösningar

Vi ger dig och din verksamhet frihet att vara annorlunda, men på dina egna villkor. Vi sköter allt som innefattar ditt evenemang och hjälper er skapa ett minnesvärt möte

Mer bra med Najs.nu

Snabb service i världsklass

Slipp smyghöjningar av priset och krångliga avtal.

Gör världen bättre

Finns det pengar kvar när vi hjälpt alla i trubbel, hjälper vi fler istället för att ta ut övervinster, genom att donera pengarna till välgörenhet.

Tryggt och pålitligt

Najs.nu Fest & nöje backas av Franz J, del av en av världens främsta investerare. Tryggare kan det inte bli.